מקסימום מכירות
מינימום הוצאות לפרסום

כל שקל שמושקע בקידום נחשב!


 מקסימום מכירות וצמיחה בהכנסות העסק אפשריים גם בתקציבי קידום מינימליים, ולעיתים אף אפסיים.

1 דוגמא

קידום פוסטים בעמוד הישראלי בשפה הרוסית בפייסבוק במטרה מכירת מוצרים באתר
החזר עלויות
תמורת 1,117 ש"ח שהוצאו לקידום הפוסטים, העסק קיבל 4,394 הוספות לעגלה של פריטים בעלות של בין 100 ל-500 ש"ח כל אחד.
מכירות באתר
המידע בפוסטים הוגש בצורה מיוחדת כך שאנשים קיבלו את החלטת הרכישה בעצמם ובהנאה - ללא הרגשה לא נעימה שמוכרים להם משהו.
מעורבות
הצורה החכמה של הגשת המידע בפוסטים גרמה לקבלת לייקים ותגובות פוזיטיביים וגם שיתופים רבים למרות שהפוסטים היו מסחריים

דוגמא 2

תרשים תנועה בעמוד העסקי בפייסבוק בעקבות פעולות במטרת מכירת מוצרים באתר של חברה ישראלית אחרת דוברת רוסית
זינוק פופולריות
תוך יום 1 בלבד, התפוצה האורגנית הגיעה לכמעט מיליון צפיות. באותו היום התווספו לעמוד כ-2,000 עוקבים חדשים.
השקעה מינימלית
בשל תפוצה האורגנית העצומה, הפעילות הפרסומית דרשה תקציב מינימלי, שהכפיל את עצמו פי כמה.
לקוחות מרוצים
תוצאות כה מרשימות הושגו על ידי הוספת הומור ופוזיטיביות לפרסום - הרגשות שעוזרות מאוד בקידום ומכירות.

דוגמא 3

תוצאות מיקום של שני פוסטים לא מסחריים בעמוד עסקי בפייסבוק בשפה הרוסית במטרת משיכת תשומת לב והרחבת הקהל עבור חברה ישראלית נוספת

אפס הוצאות
לא הושקע שקל אחד בקידום אף אחד מהפוסטים האלו, אבל זה לא מנע מאחד מהם להגיע תפוצה אורגנית של 260,000 והשני של 200,000.
אהבת הקהל
בסך הכל, שני הפוסטים הביאו לעמוד 20,500 רגשות פוזיטיביות, 2,114 תגובות טובות ו-6,400 שיתופים, והכל בחינם. ניתן להשיג זאת רק באמצעות תקשורת פתוחה וכנה עם הקהל.
עוקבים חדשים
הפופולריות של העמוד גדלה בחדות, מספר עוקבים הגיע לכמה מאות ביום, והכי חשוב נוצרה תדמית חיובית של החברה, שמשפיע בהמשך על ההחלטות של הקהל לרכוש בחברה הזאת ולא אצל מתחרותיה.

גם אתם יכולים להגיע לתוצאות כאלו!


כדי לעשות זאת, אתם רק צריכים להתחיל להשתמש בכלים המאפשרים לכם למזער ולשלוט בהוצאות הפרסום והקידום שלכם, ולהפוך אותם ליעילים יותר.


זה גם יגדיל את כמות המכירות והאיכות שלהן מבלי להשתמש ההנחות מוגזמות. על הדרך, אתם תצרו ערוצים אמינים שדרכם אנשים יחזרו בשמחה לעסק שלכם שוב ושוב.

כל מה אתם צריכים לעשות זה לאפשר לעצמכם לקבל את זה!